Pāriet uz galveno saturu

Baltais gaisīgums / Wrapcardigan


Mans dārgākais projekts ever!
Jau rakstīju, ka adu sev džemperi no Drops Kid Silk (75% mohēra, 25% zīds) dzijas. Sākotnējā iecere bija pavisam kas cits. Visas detaļas bija uzadītas, atlika tikai sašūt. Sāku šūt kopā un sapratu, ka nu ir auzas... Ka nemāku, nespēju (un negribu ar to šūšanu ņemties) ko tik gaisīgu sašūt. Un tad es Instagrammā ieraudzīju ŠO 😍. Mīlestība no pirmā acu skatiena!

Izārdīju visu uzadīto un sāku no jauna. Reglāns no augšas. Un galvenais neko nevajadzēja šūt!
Adatas nr.6 un divi pavedieni kopā salikti. Jakas aizdarei vēl apceru risinājumus, bet pagaidām izmantoju krājumos atrastu melnu jostiņu.
Dievinu šo jaciņu, tik viegla un gaisīga kā cukurvate!





Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Bumbuļjaka / Bubblecardigan

Pēc diezgan ilga neadīšanas perioda tapa beidzot kaut kas sev. Saskatījos Instagram un Pinterest pūkaino oversize adījumu bildes. Un šī bumbuļjaka tik ļoti uzrunāja, ka izkratīju vecos kāmju krājumus un ķēros pie darba. Tas adīšanas bads bija tik liels iestājie, ka pat ar paraudziņiem paspēlējos. Gandrīz uzadītu mugurpusi izārdīju, jo kaut kas man nepatika. Iedvesmai daži mani atradumi Pinterest:

Pirmais reglāns

Mans pirmais reglāns no augšas. Esmu iemīlējusies šajā adīšanas paņēmienā. Nesaprotu, kāpēc kaut ko tik vienkāršu, nemāca skolā. Kaut vai leļļu izmērā. Bet nē, vajag tīnim dzīvi sarežģīt ar šūtām piedurknēm. Mana variācija par tēmu: Baby-doll cardigan (ravelry.com) Adatas: 3.5mm Dz ija: Løve LUNA, 50% bambuss 50% kokvilna (iepirkta iekš Super Action pa lēto) 9 x 50gr Nedaudz pietrūka, tāpēc piemeklēju BBB Casba, 100% kokvilna, 1 x 50 gr Pogas: 9 gab. Tik daudz pogas sen nebiju šuvusi! Izrādās manis interesējošās un izvēlētās pogas skaitās BĒRNU. Hi, hi! P.S Izklaidējos ar foto aparāta tālvadības pulti. Pati sevi safočēju, jo kaut kā nesanāca vienoties ar Lieni par abām pieņemamu laiku.

Cimdu raksts / Mittens pattern

Beidzot tā sīkāk papētīju M.Slavas grāmatu " Latviešu rakstainie cimdi ". Izrādās arī tur zīmētie cimdu raksti ir jāpārzīmē, lai būtu tā smuki simetriski. Noskatītais raksts ir no Lejaskurzemes puses, Liepājas novada. Lai gan, nu jau kādus gadus 10 esmu jelgavniece, no senču saknēm nekur neaizbēgsi. " Saknes jau vējš neizplēš, pilsētā, kurā piedzimst vējš." (M. Čaklais) Manuprāt, pārzīmējot rakstu, es pusi no darba jau esmu padarījusi. Ceru, ka mani aprēķini būs pareizi un drīzumā varēšu atrādīt rezultātu. *** Finally I look closer a book " Latvian traditional mittens " by M.Slava. Before I look closer, I thought that patterns are ready for knitting. From all (over 500) versions I choose this one and redraw. This pattern comes from district of Kurzeme. I think that with this drawing I already do half from job. I hope that soon I can show you a finished mittens. Šāds publicēts grāmatā / Original from book Mans pārzīmētais variants /